Torby reklamowe – czyli jak promować niewielki sklepik z odzieżą

torby reklamowe z nadrukiem imageNiesłychanie często wspominając o reklamie, myślimy tylko o internetowych interesach oraz jednostkach produkcyjnych, usługowych. Jak mogą podejść do zagadnienia reklamy małe i większe firmy z segmentu rynku tekstylnego?

Sądzę, że jest to szczególnie ważna kwestia i wypada ją poruszyć, dlatego dzisiaj opiszę kilka ciekawych porad jak to osiągnąć. Z promocjom jest jak z dietą, musi być zrobiona pod każdą firmę indywidualnie, gdyż w zależności od branży efektywne mogą być gadżety promocyjne, komu innemu sprawdzą się tradycyjne papierowe ulotki. Prowadząc biznes stacjonarny klient dociera bezpośrednio z ulicy, albo jest to konsument, jaki przychodzi systematycznie do naszego sklepu. Sprzedaż stacjonarna jak wszystko ma swoje prawa i jest parę niesłychanie efektywnych metod, jakie można wykorzystać do podniesienia zysków.

Torby reklamowe doskonała forma reklamy

Pomyśl o tym z pozycji odbiorcy. Gdy wchodzisz do sklepu spoglądasz na wygląd odzieży, czy pasuje do twojego wyglądu czy nie, następnie zwracasz uwagę na cenę i jakość wykończenia. Układ tych czynników może stanowić efektywną formę reklamy, która może wywierać niezwykle pozytywny wpływ na sukcesy sprzedażowe. Do dyspozycji mamy również atrakcyjne formy reklamy bezpośredniej, w formie gadżetów reklamowych którymi są wszystkie towary z rodzin toreb reklamowych. Torba to artykuł, który umożliwia ciekawą formę reklamy. Wyjątkową zaleta rozwiązania, jakimi są torby z nadrukiem jest ich cena, za torbę papierowe średniej wielkości przy nakładzie stu szt. zapłacimy jakieś 110 złotych, osobiście polecam http://torby-papierowe-z-nadrukiem.eu/ ponieważ jako jedyni nie mają kosztów przygotowania.

Promocja na facebook’u

Osobiście udało mi się osiągnąć bardzo dobre rezultaty wiele razy, dzięki propozycjom jakie oferuje nam FB. Przemyśl ile osobiście spędzasz tam czasu, ile razy w oko wpadła jakaś interesująca propozycja na jednej z polubionych grup. Nadając nasze ogłoszenie z atrakcyjną ceną mamy okazję osiągnięcia bardzo dużej sprzedaży. Dołączanie licytacji to monotonne zajęcie natomiast robisz to wyłącznie raz, później istotne jest, aby ogłoszenie było systematycznie podbijane poprzez umieszczanie komentarza ”ponawiam”. Doradziłem tak zrobić znajomej oraz pomogłem jej skonfigurować kampanie, jest zysk ze sprzedaży internetowej wzrósł z 20 – 65 zł do 290 zł tygodniowo. Moim zdaniem nie jest to jakaś kolosalna kwota, jednak sama sprzedaż internetowa wobec całego miecha może bezproblemowo wystarczyć na fundamentalne rachunki, co stanowi ulgę dla firmy.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s